jamuan 2rk 2o11

aep ? h0w are y0u ? guess what i'm d0ing n0w . y0u're late ! :P huhe . just update bl0g dear . theres,  n0thing special . :] 
tahu tak . hari ni , kelas ak ad buat JAMUAN AKHIR TAHUN  . best gila oww !   memang lah takde *segempak kelas lain ken ? tapi aku bangga lah ngan kawan2 aku tuh (aka adik beradik ) sebab tanpa cikgu pown , kitorang ampu uruskan sendiri . hehehe .
ha cakap pasal cikgu , aku agak terasa sikit lah ken ? sebab , bayangkanla .. kelas lain semue cikgu yang urus . tak mcm kelas aku . cikgu LEPAS TANGAN cmtu je . aeshh , menyirap si0t . mcm kit0rang nih takde guru kelas pulak ken ? *bangga betui ak * :P kesa ?
kadang2 aku terpikir jugak , besar sangat ke salah kit0rang nih kat cikgu tuh ? sampai dy benci kit0rangg cmtuh sekali . :] siap d0akan turun kelas lagi . apee lah ken ?? *maaf , sy langsung xd niat nak bersikap kurang ajar ngan cikgu . tp sy juga turut mmpunyai tahap kesabaran *
da2 . nak habis sk0la dah ken ? kite just F0RGIVE AND F0RGET . huhe .

n0w , berbalik kpd jamuan. memang best . (*asyik ulang yg sama j dr td) masa jamuan tuh , aku bawak kek batik . hasil tangan sendiri oke . hehe , tp tak berapa nak jadi sangat . *nasib baik d0rang kata sedap .!
tp , dalam banyak2 makanan , aku PALING SUKE GEGILA ! *koktel . syadad punye mak buat . sumpha sedap . haha . lepas2 makan tuh , paling aku bengang !! sebab ? budak laki tinggal camtuh je , tak reti nak kemas . kit0rang pulak yg jd kuli batakk kaw eh nak kemas lap meja bagai ?!! dah la
tp takpe , dah cukup kenal sngad dah prangai k0rang nih .. --'
tp papep0n , syg k0rang sampai bile-bile r .. ! :D
nk tgk kit0rang bergambar tdy ? ataw senang cerite *budak laki curi2 tangkap gambar !

+

+

+

+

yeahh . mereka menunjukkan muka2 yang tak segan !!

+

+

+

y ? BAJIETT ? yeahh , I kn0w2 .. :D
inilah pencuri *snap pic org !
see . dy tgh menjalankan 0perasi memaluken org bersama camera nyer !
yeahh , kasi kung Fu kaw !!

+

+


+

+


end of the epis0de .. :)

with

HAPPY ENDING ....

No comments:

Post a Comment