awat hang !


hi . angpa tengah buat ape jee ? malam ni sumpah cek rase bosan gegile ! dah la 0n9 FB , tapi sorang kawan pun tak teguq . hurm.. ok malam ni mimi nak jadi orang penang naa.. :D cek xtaw nak merapu kat sapa dah , BLOG kesayangan nyy ajelahh yg jadi mangsa . haha . tadikan ada sekoq budak ni . tak pasal-2 menyampuk kat status cek di FB . cek pun taktaw pa masalah dia na , haishh , nyirap jugak darah tadi . Hang dah la dgn tak bagi salam , duk nyampuk nak cakap aku kurang ajaq maki org ?! hang dengan taktaw cerita sebenaq ! buntut hang r . hang nak cakap aku kurangg ajaq ? habis selama ni hang pikir hang tu baik sgt ka ? mulut hang pun dah serupe longkang ! hang toksah nak tunjuk baik bagai la naa.. semua org dah kenal hang tuh sapa ! "mulut" hang tu dah famaous benaw lorh . aku sabar je td hang maluken aku . :) takpaa.. tp mai sini . ni cek nak habaq skit . HATI AKU NYY ADE TAHAP SABARNYEE :> aku kalau dah hilang sabar , peduli pa aku hang senior ka , pikir hang besaq sgt ka !? diri sendiri pun tak teruruih . nyy pulak sebukk2 nak selak kain org . blah r LU !
[BERBUDI BAHASA, BUDAYA KITA] ? memang lor.. tp ini lorh ayat yg sesuai ntuk orang serupa tu naa.
da2 lorh , pikir pasai hang ni tambah dosa aku je . hurwm.. cuti nyy ken , cek rasa teramat lorh busan . sbb takda pi mane2 . ya allah .. awat hati cek sakit sgt mlm nyy nih ?? bntulah aku untuk lupekan MAKHLUK longkang tu .
haishh.. tinggal lagi sehari cek nk masuk skolah balik :D xsabar rasenyer .. TAPI HOMEWORK CEK BLUM SIAP LAGI MAA.. byk oow. yg cek nyy pulak , omwok menimbun , tp tak habih2 duk on9 memanjang . FB ? hang boleh tlg CHAWW tak dari idup aku ?? niat di hati nyy mmg lorh ade mau delete FB . tp rse sayang lorh pulak . :( tak kesampaian suda . ok lah , dear my blog , sampai sini je na cek melalut ngan hang . cek nak pi wat homework . kang tak pasai2 kena tendang ngan cikgu keluaq kelas . ok byep2 .. assalamualaikum .
pasai entry atas skali tuh , cek mintak maaf lorh byk2 . sbb bahase yg agak kasar , tp saya hanya meluahkan ap yg terpendam . :)




thanks <3

No comments:

Post a Comment