Gadis edisi terhad

お読みいただき感謝 sekarang dah 4 hari cuti. selama 4 hari nih jugak aku asyik ulang benda yang sama. ( Makan | laptop | game | tidur ). AKU NAK BALIK KAMPUNGGGGG T________T. tapi semalam aku baru lepas habiskan satu novel nih . Ajaib bukan? yeahh tersangatlah ajaib bila si pemalas macam aku nih menghabiskan satu novel selalunya sampai setengah jalan je . Yeahh novel nih. GADIS EDISI TERHAD. aku suka gila baca novel nih xD . sebab? Watak perempuan dia ada sama-sama macam aku . Heheheh. Eee perasannya engkau. Betul lah, apa yang sama nya, dari segi taste terhadap lelaki. Tersangat sama! Jujur laa aku paling tak suka lelaki yang sweet, romantik bagai nih . Geli weh geli -__- . Aku pun tak faham asal taste aku nih .. err susah nak ditafsir! Act, aku suka lelaki yang kelakar, gila-gila tapi still beriman. Yang mampu membimbing aku, bukan yang mengikut cakap aku. Lelaki yang pelik ^^ hahah sebab aku pun ada banyak hobi yang pelik-pelik sampai kadang2 aku pun tak paham apa jenis penyakit melekat kat aku. Aku suka make-up hantu! tapi bila time tengok cerita hantu... tak payah nak cakap lah kan, bantal & kain selimut wajib ada kat tepi supaya boleh sorok muka bila hantu keluaq . Yeahh thats me. So bukan sebarang lelaki boleh faham aku. muahahah! bye-bye .... *whispering

No comments:

Post a Comment